Latest posts

  • Kwetsbaarheidskater

    Kwetsbaarheidskater

    Al redelijk vroeg wakker met dat bekende exposure-gevoel. Of eigenlijk: kwetsbaarheidskater. Omdat ik gisteren twee mails heb verstuurd. En natuurlijk ook dingen had gepubliceerd op mijn blogs en zo. Dat is echt een intens gevoel. Niet prettig. Alsof mijn systeem wakker wordt en denkt: wat heb jij nou weer gedaan? Alsof alles wat ik gisteren…

    Read more