Latest posts

  • Het fijne aan ziek zijn

    Het fijne aan ziek zijn

    Vandaag even niet Het enige fijne aan ziek zijn vind ik dat ik nu niet met Simon hoef af te spreken. Dat klinkt misschien hard. En misschien is het dat ook wel een beetje. Meestal was het best gezellig. We konden praten, naar buiten, iets drinken, een beetje rondhangen. Er waren genoeg momenten waarop ik…

    Read more