Latest posts
-
Rustig opstaan als behoefte, niet als excuus

Pff… ik zie er toch wel tegenop hoor. Om op een nieuwe werkplek te vertellen dat ik niet voor 12 uur begin. Welke verklaring geef ik dan? Ik ben zielig en heb een onbegrepen slaapstoornis waar ik niets aan kan doen? Oef. Toen Bram (mijn psycholoog) dit eens bevestigde, raakte me dat echt diep. Dus…