Latest posts
-
Een rondje lopen om te kijken of ik nog besta

Naar buiten Totaal geen zin. Maar ik ga toch een ultrakort rondje lopen buiten. Gewoon om te zien hoe het gaat. Niet omdat ik denk dat het alles oplost. Niet omdat ik ineens zin heb om gezond en verstandig te doen. Maar omdat ik ergens weet dat binnen blijven liggen me ook niet verder helpt.…